Jak propojit čtenářskou lekci, umělou inteligenci a výtvarku?
• čtenářská lekce odstartovala dotazem, kdo byl mohla být Frida? a poté tabulkou tvrzení “před čtením”
• tiché čtení textu + vzájemné sdílení, objasnění některých slov, třeba “autoportrét”
• společné čtení knihy “Malí lidé, velké sny - Frida Kahlo”
• video o Fridě (tady)
• návrat k tabulce tvrzení “po čtení” + správné odpovědi
• pětilístek
• rozhovor s Fridou - nejprve jsme si povídali s chatGPT, kterému jsem nastavila, aby odpovídal jako Frida (lze pouze u placené verze) a můžete to vyzkoušet tady
• děti psaly vlastní rozhovor s Fridou, tedy pokládaly otázky a odpovídaly na ně (mohly se ještě doptat i chatuGPT)
• navázali jsme na to ve výtvarce, kde jsme se pokusili namalovat autoportrét jako Frida, za lekci děkuji na dálku @karolinashipstead, která má tyto lekce ve své nabídce, tak nakoukněte :)
Co musím napsat je, že jsme měli obyčejné čtvrtky a ne akvarelové a je to fakt znát! :/ Jen škola na tohle fakt nemá peníze…
Obrázky jsme ještě doladili akrylovými fixami.
Comments