top of page

FRIDA KAHLO

Jak propojit čtenářskou lekci, umělou inteligenci a výtvarku?


• čtenářská lekce odstartovala dotazem, kdo byl mohla být Frida? a poté tabulkou tvrzení “před čtením”

• tiché čtení textu + vzájemné sdílení, objasnění některých slov, třeba “autoportrét”

• společné čtení knihy “Malí lidé, velké sny - Frida Kahlo”

• video o Fridě (tady)

• návrat k tabulce tvrzení “po čtení” + správné odpovědi

• pětilístek

• rozhovor s Fridou - nejprve jsme si povídali s chatGPT, kterému jsem nastavila, aby odpovídal jako Frida (lze pouze u placené verze) a můžete to vyzkoušet tady

• děti psaly vlastní rozhovor s Fridou, tedy pokládaly otázky a odpovídaly na ně (mohly se ještě doptat i chatuGPT)

• navázali jsme na to ve výtvarce, kde jsme se pokusili namalovat autoportrét jako Frida, za lekci děkuji na dálku @karolinashipstead, která má tyto lekce ve své nabídce, tak nakoukněte :)

Co musím napsat je, že jsme měli obyčejné čtvrtky a ne akvarelové a je to fakt znát! :/ Jen škola na tohle fakt nemá peníze…

Obrázky jsme ještě doladili akrylovými fixami.





Comments


bottom of page