Čtenářská lekce s metodou literárních kroužků z RWCT.
Celá práce byla podle ✔️to-do listu. Děti si rozdělily role, přečetly úryvek z knihy (str. 64-65), kde se řeší mapa, protože ve vlastivědě teď frčíme v mapách, tak ať se nám to hezky prolíná.
Společné shrnutí textu vlastními slovy a poté práce podle zadaných rolí:
• vedoucí skupiny, který moderuje sdílení a připraví si několik otázek;
• ilustrátor;
• spisovatel, který píše deník jedné z postav;
• jasnovidec, předvídá děj knihy do křišťálové koule;
• shrnovač, zapíše do batohu, co si z děje odnáší
Následně vedoucí skupiny moderoval sdílení, pokládal otázky a poté nalepili své listy na flip.
Společně jsme si prošli práce, otázky i domněnky z knihy. Na závěr jsme si pustili audio knihu (prvních 15 min). Pár dětí to k přečtení knihy určitě nalákalo :) jupí!
Comments