top of page

Prašina

Čtenářská lekce s metodou literárních kroužků z RWCT.


Celá práce byla podle ✔️to-do listu. Děti si rozdělily role, přečetly úryvek z knihy (str. 64-65), kde se řeší mapa, protože ve vlastivědě teď frčíme v mapách, tak ať se nám to hezky prolíná.

Společné shrnutí textu vlastními slovy a poté práce podle zadaných rolí:

• vedoucí skupiny, který moderuje sdílení a připraví si několik otázek;

• ilustrátor;

• spisovatel, který píše deník jedné z postav;

• jasnovidec, předvídá děj knihy do křišťálové koule;

• shrnovač, zapíše do batohu, co si z děje odnáší


Následně vedoucí skupiny moderoval sdílení, pokládal otázky a poté nalepili své listy na flip.

Společně jsme si prošli práce, otázky i domněnky z knihy. Na závěr jsme si pustili audio knihu (prvních 15 min). Pár dětí to k přečtení knihy určitě nalákalo :) jupí!




Comments


bottom of page